12 november 2021

Boter bij de Vis in Arnemuiden

"Boter bij de vis" zo hebben we het benoemd in de raadsvergadering op 10 november 2021. Al geruime tijd, enige jaren, is het in Arnemuiden druk, tè druk. En al verschillende malen heeft de SGP dit probleem benoemd. Zeker nu er plannen zijn voor het Waterpark Veerse meer, is het hoog tijd om de verkeersdrukte in Arnemuiden aan te pakken. Ons college is bezig met plannen, en die gaan er zeker komen. En de SGP had de hoop en verwachting dat deze voor de begrotingsvergadering gereed zouden zijn. Echter deze zijn er nog niet, maar ze zijn onderweg. Daarom heeft de SGP gemeend nu ook geld te moeten reserveren voor deze aanpassingen. De kosten liggen tussen de 3 en de 4 miljoen euro. Deze zijn middels een amendement van de SGP, gesteund door CDA, ChristenUnie, SP en de LPM, ingebracht in de begroting. We zijn blij voor Arnemuiden dat we nu een stap kunnen zetten naar de oplossing van de verkeersdrukte. Boter bij de vis.